FANDOM

Odun.jpg

Bir IOSAKDT ekibinin çantası ve içinde bulunması gerekenler gösterilmiş.

Kendimi, karımı ve çocuklarımı her zaman düzenli olarak ıslak odunla dövdürtürüm. Bugünkü sağlığımı onlara borçluyum.

~ George W. Bush

Büyüyünce IOSAKDTT'a katılacağım!!!

~ İdealist bir çocuk

TanımEdit

Islak Odunla Sabahtan Akşama Kadar Dövme Tekniği'dir. Emoluk, MSN'de harfler yerine smiley kullanmak, soğuk espriler yapmak, caps locku açık unutmak gibi acilen tedavi edilmesi gereken önemli hastalıkları tedavi etmenin bilinen en gelişmiş yoludur.

UygulanışEdit

IOSAKDTekip.jpg

IOSAKDT ekibi zaman kaybetmeden olay mahaline koşuyor.

Uygulamak özen ister. Profosyonellere bırakılmalıdır. Ancak ev halkı içinde birisinin bu hastalıklardan birisine sahip olduğunu görürseniz IOSAKDT timini (IOSAKDTT) çağırın. Ancak onlar gelene kadar yapmanız gereken bazı önemli hazırlıklar vardır:

  1. Odun bulun. Her ne kadar IOSAKDTT yanlarında odun taşısa da bir terslik durumunda kullanmaları için hazırlanmış bir odun lazımdır.
  2. Kuru yeri kalmayana kadar ıslatmaya özen gösterin.
  3. Tedavi uygulanacak şahıs nedensiz bir şekilde tedaviden korkacaktır. Kaçmasına izin vermeyin.

IOSAKDT takımı gelince istediklerini yapın, herşey o şahsın iyiliği içindir.

IOSAKDTT, sizden ıslak odunu alır almaz vakit kaybetmeden işe koyulur. İtina ile bele çıtırtı sesleri gelecek şekilde(hem odundan hem şahıstan) defalarca vurulur. Bel, olması gereken hizadan 10 santim ileriye kaydığı zaman tedavi tamamlanmış demektir. Ancak emoluk gibi tekrarlama yapabilecek vakalarda bu rakam 20'ye kadar çıkabilir, IOSAKDTT karar verecektir.

Tedaviden Geçtiği Bilinen İnsanlarEdit

  • Ajdar(şarkı söylemeyi bırakması için IOSAKDT uygulandı, başarı alınamadı)
  • George W. Bush(defalarca uygulanan tedavi, oraya buraya demokrasi götürmesini engellemek içindi, sonuç alınamadı)
  • Tom Cruise(scientology'ye inandığı için IOSAKDT uygulandı, ancak başarı alınamadı.)

Also on FANDOM

Random Wiki