Wikia

Yaransiklopedi

Otuzbir

Talk0
36pages on
this wiki

"Sovyet Rusya'da otuzbir sizi çeker."

"Çektim de noldu?"

Rocco Siffredi

çeke çeke bitmeyen çekişmeli bir eylemdir. bol bol çekilir.

Nasıl Çekilir? Edit

öncelikle bu iş için bazı şartlar vardır.ilk olarak eğer bu eylemde bulunacaksanız erkek olmanız gerekiyor.ikinci olarak ise bu eylemin almanca mickey filmi izledikten sonra gerçekleştirildiği diye genel bir kanı vardır.bu kanı tamamen hurafedir.bu eylemi gerçekleştirmek için öyle film resim gibi uyaranların kullanılması zorunluluğu yoktur.öyle sakin kafa ile de otuzbir çekilir fakat yine de mickey filmleri performansı artırıcı etkenlerden biridir.neyse gelelim çekme aşamasına: 1.öncelikle bu işin yapılacağı ortam belirlenir.evde,işte ya da okulda boş,kimsenin olmadığı bir yer belirlenir.otuzbir öyle kamunun arasında gerçekleştirilen bir eylem değildir bu unutulmamalıdır. 2.uygun ortam bulunduktan sonra bu işin ne tür bir yöntemle yapılacağı belirlenir. 3.1.ve2.evreden sonra belden aşağı giydiğimiz kostümlerden kurtulunur bir güzel ve alete ulaşılır. 4.alet 2.evrede belirlenen yönteme göre bir ileri bir geri hareket ettirilir. 5.ereksiyon yani eylem sonrasında açığa çıkan beyaz yapışkan sıvı evresine gelindiğinde otuzbir eylemi tamamlanır. 6.gerekli temizlikler yapıldıktan sonra eski kostüm yine giyilir.eğer kostüm çıkarılmadıysa halk arasında döl diye tabir edilen sıvı buraya da bulaşacağından yeni kostümler(yani don+kot kombinasyonu) giyilir ve bir sonraki otuzbir eylemine kadar rahatlamış bir şekilde beklenir.

otuz bır birini hayel edersiniz onu hayel ederken avucunuzun ic kısmıyla sankı got delıgine girip girip cıkoyur gibi olr zeaten zevke geldiginizde o beyaz sıvı sey bosolır akıp gider

Yan Etkileri Edit

ereksiyon evresinin hemen ardından devam edildiğinde aşırı yorgunluk ortaya çıkar.başka da bir yan etkisi yoktur.çok abanıldığında ise sertleşme gibi daha vahim sonuçlar çıkar.yine sertleşmeden de ders alınmayarak hala otuzbir çekilmeye devam edilirse de en vahim sonuç kuş kalkmaması gibi problemler baş gösterir.

Around Wikia's network

Random Wiki