FANDOM

PrisonBreak Nedir? Edit

Son dönemlerde Lost ile yarıştırılan. Hatta kahramanlarımızın hapisten kaçışı abartıp Lost adasına gidecekleri söylentileri bile dolanan, izlerken kasım kasım kasıldığımız, geri geri gerildiğimiz, heyelana maruz kaldığımız, gözlerimizi kaybettiğimiz dizi. Maykıl Sıkofiyıldın zekasını konuşturduğu dizide kardeşi ona Linkoln Barovsta kaslarını konuşturmayı çok sever. Birde bunları kovalayan ekiplerle her dakike saf değiştiren tipler mevcuttur. Gavur ellerde daha çok Ti-beg adlı karakter sevilmektedir çünkü hem kötü hem zeki hem güçlüdür.Bi de bunlar F Tipi Cezaevi Foks Rivır dan kaçtıktan sonra bu Maykıl ve saz arkadaşlarını kovalayan Aleksandır Mahon adlı bir sivri zeka daha bunları kovalamaya başlamıştır.Bi de Maykıl ın abisi Linkoln ün üzerine suçu yıkan kaşar bi tane ABD prezidenti vardır.Kısacası Zeki Çevik ve Ahlaksızdır.

Hangi Günler İzlenir Bu Meret? Edit

Her perşembe saat 21.00 (GMT +2) da CNBC-e adlı yayın kuruluşunda verilmektedir. The Simpsons ve Scrubs dan sonra yayınlanmaktadır. Eğer ben perşembeleri izleyemiyom diyorsan pazar günü saat 16.55 (GMT +2) de tekrarı mevcuttur.

Eski Sezonlar Nasıl İzlenir? Edit

Efendim dizi ülkemizde daha 2.sezonda olduğudan 1.sezon dividi si mevcut.Birçok alışveriş merkezinde 100 YTL ve üzeri bir fiyata bulacağınız bu dvd leri beşiktaş,kadıköy ve mahmutpaşa'da taş çatlasa 10 YTL ye edinebilirsiniz. Ama yok ben ille de para vermek istemiyorum diyorsanız da Ares,Limewire gibi programlardan belesh olarak inidirip izleyebilirsiniz.

Also on FANDOM

Random Wiki