Wikia

Yaransiklopedi

Recep Tayyip Erdoğan

Talk0
36pages on
this wiki
R.T.E. ™
RTE.gif
Gerçek İsmi Recep Tayyip Erdoğan
Lakabı Sultan Tayyip
Doğum Yeri Kasımpaşa Camii
Mesleği Dansözlerin Sultanı
Görev Tarihi 2003 - ?
Selefi Abdullah Gül
Katıldığı Partiler Mikro Sentez Partisi (MSP)

Rehabilitasyon Partisi (RP)

Analitik Kaos Partisi (AKP)

Burcu Balık (su grubu, sudan bahaneler üretebilen kişilik)
Hobileri Kafasıyla 3 top birden sektirmek
Tuttuğu takım İran Milli Takımı
En Zayıf Yönü Aklına geleni söylemesi
Olumsuz Özellikleri Kızınca ana avrat düz gitmesi
En Korktuğu Şey Atlar ve laiklik
Vazgeçemeyeceği Tek Şey 5 vakit namaz
Favori Sözü Öyle denilmek istenmedi...Basın çarpıttı...
Favori Kahramanı Ahmedi Nejat

Padişahım çok yaşa.

~ Abdullah Gül

Sayesinde iyi reklam yaptık.

~ Penguen çizerleri

İcadımın içine sıçtın.

~ Edison

Recep Tayyip Erdoğan (kısaca Tayyip ya da RTE) hazretleri, Türkiye halifeliğinin son padişahıdır. Zeki ve çalışkan Türk milleti tarafından 2003 yilinda tahta oturtulmuş, o günden itibaren büyük bir ustalıkla Türkiye vatandaşlarının analarına hürmetlerini sunmaktadır.

BiyografisiEdit

GençliğiEdit

Tayyip Erdoğan siyasete küçük yaşta, oy karşılığı simit satarak başladı.

Tayyip Erdoğanın, Kasımpaşa Camiinde bir Cuma namazı esnasında aniden gökten nur gibi indiği rivayet edilir.

Kasımpaşa'da gözlerini dünyaya açan Tayyip, daha sonra aynı semtin takımında forma giyer. 9 numaralı formasıyla forvet mevkiinde görev yapan genç futbolcu; sürati, hava toplarındaki hakimiyeti, fuleli koşması ve mesafe tanımadan çektiği şutlarla Kasımpaşalıların gönlünde taht kurar.

Bir dönem iş olsun diye elektrikçinin yanında çırak olarak çalışmış. ampül üzerine kafa yorarak zamanını geçirmiştir. ne olduysa ondan sonra olmuştur. içine bir nur doğmuş ve nur'un kaynağını aramaya başlamıştır.

Daha küçük bir çocukken, alnının genişliğinden mütevellit "Aman bu pek akıllı, büyük bir insan olacak." öngörülerine hedef olmuş, şımartılmıştır. Gençliğinde iki ve üzeri sayıda koyun gütmeyi becerebilen Tayyip, süt babası Erbakan'ın ittirmesiyle politikaya el atmış, bir daha da kolunu kurtaramamıştır.

Gençlik günlerinde ilk siyasi mücadelelesini apartman yönetiminde görev alarak tecrübe eden sayın erdoğan. Aydat için toplanan paraları zimmetine geçirmekten dolayı apartman sakinleri tarafında görevden şiddetle uzaklaştırılmıştır. Bu yaşanan olayın dedikodu mu yoksa gerçek mi olduğu anlaşılmamakla beraber, ortadan kaybolan paraların izi sürüldüğünde; Sayın Erdoğan'ın o dönemde minicik olan oğluna oldukça pahalı bir bisiklet ve okula gitmemesi için hasta miniğimize doktordan sık sık rapor aldığı ortaya çıkmıştır. İlerliyen yıllarda ve daha büyük mevkilerde ise bu raporlar yerini, çürük raporuna ve bisiklet ise yerini; gemiye, villaya bırakmıştır.

Parti çalışmalarında kullanılacak ampülleri bizzat test eden RTE hazretleri "Kabul etmeliyiz ki teknoloji geliştirmeden Türkiye'yi aydınlık yarınlara taşıyamam." diye konuştu.

Padişahlık öncesi dönemiEdit

Politik yaşama hızlı bir giriş yapan Tayyip, gerek moda dünyasında gerek yeşil sahalarda fırtına gibi esmiştir.Özellilke kırmızı tangasıyla herkesin ilgisini çekmeyi başarmış tüm AB nin dikkatini üzerine çekmiştir.Çekmiştir ve çektirmiştir.

Tahta çıkışıEdit

Uzun yıllar boyunca hep ikinci adam olan Tayyip'i o günlerde korkunç bir iktidar hırsı sarmıştı. Gördüğü yoğun ilginin de etkisiyle iyice bir tarafları kalkan Tayyip, Erbakan'a dönerek "Yıllar boyu din dedin, Allah dedin de ne oldu? Şimdi demokrasi kisvesi altinda kusturucu bir popülist anlayış ile ne idüğü belirsiz bir parti kurayım da, tüm milleti kaldırayım!" dedi. Ve simgesi için kendi kafa şeklini model aldığı Adalet (!) ve Kalkınma (Ne?! Biri "kalkınma" mı dedi??) Partisi'ni (AKP) kurdu.

İlk başlarda kendisi ve 2 sene evvel mitoz bölünmeyle oluşturduğu biricik yaveri, ölümüne kankası, Abdullah Gül ile birlikte 2 kişi olan parti kadrosu, Tayyip'in yıkıcı karizması ve kışkırtıcı erkekliği sayesinde hızla çoğalmaya başladı. Kısa sürede Türkiye'nin yarıdan fazlasını himayesi altına alan Tayyip, "Çantada keklik!" sloganıyla girdiği seçimden, her şey müstehak Türkiye halkının mutlak lideri, yüce devletlüsü olarak geniş alnının akıyla çıktı.

II. Sultan Tayyip Dönemi Edit

22 Temmuz 2007, Türkiye Padişahını Arıyor yarışmasında Sultan Tayyip tekrardan SMS'le atılan halk oylarının büyük çoğunluğunu toplayarak 2. kez Türkiyenin Padişahı seçilmiştir. Sonuçların açıklanmasından sonra yaptığı ilk konuşmada kapılarının herkese açık olduğu ve uzlaşmadan yana oldukları konusunda atıp tutmuştur. Durmadan çoğulcu demokrasiye vurgu yapan Sultan Tayyip, kendisine "Peki ya katılımcı demokrasi?" diye soran vatandaşa annesini alıp sütlaç yemeye gitmesini tavsiye etmiştir.

Politik görüşüEdit

Tayyip hazretleri, bir dinci, bir milliyetçi, bir demokrat, bir cumhuriyetçi, bir halkçı, bir devletçi,bir laik, bir sağcı, bir solcu, bir futbolcu, bir taocu, bir komünist, bir anarşist, bir yobaz, bir siklâmen çiçeğidir. Şüphesiz, ondan daha geniş bakiş açısına sahip, ondan daha iyi döneklik meziyetine sahip bir insan evlâdi daha bilinen evrende mevcut değildir.

GeleceğiEdit

Amerika hj

Tayyip ve BushEdit

İki devlet adami gibi

Bush: Sevgili Tayyip, keşke hep beraber olsak seninle, bu Irak, bu İran, bu yıldızlar, gencecik, tecavüzden ölen masum Arap kızlar, el ele tutusup gezsek keşke bombaların arasında.

Tayyip: Bilmiyorsun Bush, bilmiyorsun, ülkeden birazcik para aşırdım ya, anlamışlar, yaşatmazlar beni Bush, sen git kendini kurtar, ama...

Bush: Aması ne Tayyip?

Tayyip: Ama eğer başbakan olursam bizi hiç ayıramazlar , sonsuza kadar dünyanın başında oluruz.

Bush: İnşallah Tayyibim , inşallah bebegim, eğer olursa 4000 bomba patlatacağım semalarında...

Tayyip: Oh Bush ne kadar romantiksin...

Bush: Tayyibciğim...

en:Recep Tayyip Erdogan

Around Wikia's network

Random Wiki