FANDOM

Türk,bir sürü anlama gelse de en çok bilinen anlamı ya "Sürekli aynı bölgede yaşamayı sevmeyen insan cinsi" ya da başka birşeydir.Eğer bu ilk anlamını merak ediyorsanız okuyabilirsiniz.

Türkler,her nedense aynı yerde yaşamayı uzun süre sevmezler ancak her ortamda yaşayabilirler,özel bir ortam gerektirmezler.Bu nedenle Ajdar ile akraba oldukları düşünülmektedir.Aynı zamanda sık sık yer değiştirmeleri,değişimi sevdiklerini gösterebilir.Değişimi sevmelerinden dolayı liberal ve goministlerin yoğunlukta olması beklenirken,çoğunluğu tutucudur.Hatta gominist sözü pek hoş karşılanmaz.Bunun nedenini ise şimdiye kadar keşfedebilen olmamıştır.Böyle garip olmaları nedeniyle Türkler aptal gözükebilir ancak oldukça akıllı olanları da vardır.Ki ççok akıllı ve yaratıcı olanları Ekşi Sözlük ve diğer bazı gizli örgütlerde toplanmışlardır.Türklerin hala yaşayan en akıllı olanının Ekşi Sözlük'ün kurucusu şşğ olduğu tahmin edilmektedir.Türkiye adlı o kadar da gizli olmayan örgüt ise,Türklerin hem akıllı olanlarını,hem de olmayanlarını bir araya getirmektedir.Fakat bu 2 grubun nasıl bir arada yaşadığı ise ayrı bir muammadır.Ayrıca türkler hakkında en çok bilinen söz ise "Akılları ya kaçarken yada sıçarken gelir" dir.

Also on FANDOM

Random Wiki