FANDOM

Blizzardın planladığı bütün dünyaya hükmetme projesidir. Ufak ve embesil veletlerin aslında ilerde çok başarılı olacaklarını hesaplayıp onların beynini yıkama çabasındadır.

Projenin pek başarılı olmadığı gözler önündedir. Projeye katılan herkez keyfinden memnun ve blizzard onlar için maymun olmaktadır. Bu blizzardın 40 yıllık kazancını bir çırpıda bitmesine neden olmuş ve Azeroth LTD. ŞTİ. blizzardı dövdükten sonra satın alıp WOW'u bilgisayar oyununa çevirerek para kazanmaya başlamıştır. Ayda 13€.

Oyun HakkındaEdit

Oyunda Herhangi bir ırkı seçip çeşitli gudik eylemler yapıyoruz. Zıplamak, kılıç sallamak, gülmek, düşmek vs gibi. Atlarımız çok önemlidir.
Wow-mount

ölümcül bir mount

bir tepikde bile rahatçana silebilir bizi. Oyunun ilerleyen kısımlarında elde edilen kar98ler ezik playerları rahatçana kesmede işe yaradığı söylentisi vardır. Çünkü o silahlar +5 kara büyülü. Ateş edilen oyuncu köpek olup salyalarını toparlayamıyor.

Irklar Edit

Bu oyunda Allah'a karşı gelip dünyaya ne olarak gelebileceğimize karar verebilmekteyiz (Yine insan çerçevesinde; fazla abartmayalım). Çok büyük bir olay gibi görünse de aslında bürokrasi düzeyi basitliğiyle insanı varoluş felsefesini derince sorgulamaya iten çoktan-seçmeli bir form kadardır. Seçenekler önümüze konmuştur. Eğer tanık olduğumuz dehşetengiz varoluş formunu sorgularken kendi içimizde kaybolmazsak veya odada "HIYAAAAAA!!!!" diye koşturup "BİZ NEYİZ YAHU?!!!!!" cümlesiyle camdan atlamazsak formu doldurmaya hak kazanmışızdır.

Dünyaya normal bir insan, bitkiyle çiftleştirilmiş bir insan, kafasına ağırlık düşmüş bir insan, yıkandıktan sonra kurutucuda unutulmuş bir insan, ölmüş ama hareket edebilen bir insan, veya çeşitli büyükbaş hayvanlarla çiftleştirilmiş farklı farklı insanlardan biri olarak gelme şansımız var. Hangisi en cazip geliyorsa (karar vermek biraz zor olabilir) onu işaretliyoruz. Cinsiyetimizi ve serbest mesleğimizi (avcı, büyücü, savaşçı, barışçı,... vs.) de seçip işaretledikten sonra gerekli işlemleri yapması için formu Cebrail'e teslim ediyoruz. Artık çağımız teknoloji çağı olduğundan bu işlemler internet üzerinden yapılmaktadır.

Also on FANDOM

Random Wiki