FANDOM

Yunnan,Büyük İskender tarafından kurulmuş ve henüz herhangi biri tarafından yıkılamamıştır.Yunnanlılar,bununla çok övünürlerdiler,fakat fazla övünmekten kendi kendilerini yıktılar.Yunnanlılar artık fazla övünemeseler de,Yunnan herhangi bir kişi tarafından yıkılamamıştır.Bununla övünmeleri ve övülmeleri gayet normaldir,haklarıdır. Yunnan,Çin'de biyerde olduğunu iddia etse ve çince konuşsa bile esasen Yunanistandadır ve Yunanistan'ın geri kalanının aksine Web 2.0 a geçmeyi reddetmiştir.Dünyanın en tutucu yerlerinden biridir.Bu nedenle Yunanistan'dan çok,Türkiye'ye yakındır ancak Türklerin bundan haberi yoktur.

CoffeeLogo.jpg

Yunnan bayrağı.Eğer bu resimde beyaz bir kısım görmüyorsanız,siz de yunnan usulü renk körü olabilirsiniz!

Yunnan'da en çok kullanılan renk kahverengidir,halkın kendisi ve kıyafetleri kahverengidir.Bayrakları ise komple kahverengidir.Aslında değildir ama Yunnanlıların hepsi Yunnan usulü renk körü olduklları için bayraklarının beyaz kısmını da kahverengi görürler.Bayraklarındaki simge,yunnancada "kahverengi" anlamına gelen harftir.Yunnancanın,standart Çince'den en önemli,hatta neredeyse tek farkı da bu harftir.

Also on FANDOM

Random Wiki